Melakar Kehidupan ku... dalam tulisan


Perhatian kepada semua kawan - kawan ku yang disayangi...
aku semakin seronok untuk menulis... kerana itu lah minat aku dari dulu juz minat itu hilang untuk 3 tahun kerana aku sibuk untuk membentuk pelapis negara di ceruk terpencil di Perak..... aku pun tak sedar aku sudah lupa akan minat aku ini... untuk blog aku yang lepas2 korang boleh tgk kat FB URL nyer... bacalah corak pemikiran aku dari dulu hingga kini...
P/S: aku ada letak rating untuk penulisan aku... sudah korang baca... tanda je dalam petak tu... intresting ke.. cool ke...... jgn luper untuk bagi komen sekali... ^_^ aku sangat menghargai pandangan korang.. aku tau semua kawan - kawan aku yang disayangi ini da blog masing2... jadi mai la kita pakat2 sokong blog kengkawan kita ni... ek...

Comments

Popular Posts