Monday, September 6, 2010

Mimpi


Hari ini aku bermimpi yang pelik dan lucu... sejurus aku bangun dari tido aku terus tergelak...
aku bemimpi berjumpa dengan seorang kawan baik si M aku... dalam mimpi tu di bulan puasa,... dia datang amik aku dari rumah dan bawa aku ke sebuah tempat ... rumah lama aku. kami menaiki motor.. dan bila sampai dirumah itu.. time aku nak turun dia minta aku tunggu sekejap... katanya da benda dia nak cakap.. agak lama aku tunggu tapi dia tak cakap2 jugak.. so aku pun malas layan lah,.. aku masuk rumah dan aku terkejut kerana dalam rumah tu dihias cantik (dalam mimpi macam2 boleh jadi sekelip mata) ... dan banyak hadiah... oh, rupanya harijadi ku... aku terlupa besday sendiri...rupanya si M tu yang sediakan majlis untuk aku... tetiba kawan2 sekolah menengah perempuan aku datang... dengan suami masing2... dah lama aku tak jumpa kawan2 sekolah menengah aku tu... ramai la orang datang..ok la ,meriah jugak majlis aku ni..kata aku dalam hati... tetiba si M datang... dia masih berusaha untuk mengatakan sesuatu kepada aku... aku tanya dia apa yang rahsia sangat tu... orang pun tengah ramai... nak cakap.. cakap je lah... je nak cakap sesuatu tapi mulut dia semacam sangat berat... aku pun pelik... dia tiba2 tarik tangan aku dan ke satu sudut... dan tiba2 dengan sangat cepat dia cium aku... aku terkejut beruk. (Oh... rupanya dia nak cium aku.. tu yang susah sangat dia nak buka mulut... eh, tapi aku kan isteri orang.. macam mana ni.. dia dah cium aku... abis la aku....aku dah tak keruan... aku rasa bersalah sangat...) jerit aku dalam hati... tetiba aku tersedar sebab aku sangat takut ... aku dah dicium orang.... aku isteri orang... terbuka je mata baru aku sedar aku bermimpi.. dan sejurus itu aku terus tergelak seorang diri... then terus bangun dan mandi serta solat subuh... siap2 g keje.. ^_^ Mimpi rupenya...Mimpi ni macam2...

No comments:

Post a Comment

*

#

$

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...