Banyak perkara yang perlu difikirkan


Tengah berserabut dan agak tension....banyak kerja yang perlu diselesaikan dalam waktu yang ditetapkan. Itu tak per.. "memang keje tak kan habis" (kata kawan ku).... tapi apa yang aku perasan.. makin usia ku meningkat makin banyak benda yang aku perlu fikir..... sebenarnya aku agak serabut dengan PTPTN... aku seorang pembayar hutang yang kosisten... aku bukan jenis yang ponteng bayar la... tapi pihak nya makin menghimpit dengan cara bayaran yang berbunyi senang tetapi setelah diselidiki... ada kesusahan untuk pihak aku yang tak banyak uwang ini.... um, aku tak suka berhutang... if ada hutang aku akan bayar cepat2... sebab ia akan menyerabutkan otak aku ini.... so, selagi aku tak dapat setelkan benda ni aku akan sentiasa serabut.... huhuhu....

Comments

Popular Posts