Thursday, April 21, 2011

Situasi yang Mencabar Kesabaran..

Alahai... gempak plak tajuk entry aku kali ni... sebenarnya aku sedang berhadapan dengan situasi yang mencabar... pengurusan masa dan aktiviti yang extreme (sikit je.... ^_^) aku tengah lalui sekarang. Sebenarnya aku tengah berkursus sekarang ni..... esok atau lusa aku nak kena public speaking plak.. nak kata tak biasa dah biasa sebenarnya tapi mungkin kerana kepenatan dan keadaan aku yang tak cukup tido, masa yang cukup padat dengan aktiviti. Kesihatan aku yang tak berapa nak sihat tapi aku tetap bertahan... membuatkan otak aku ni beku...  tak tahu nak cakap apa.. huhuhu.. walau macam ne pun aku kena lalui juga... nanti kita tengok apa akan jadi pas ni...

No comments:

Post a Comment

*

#

$

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...