Wednesday, June 27, 2012

Pulau Manukan Nan Indah


Masa memang mencemburui aku...sebab aku sekarang tiada masa untuk menulis blog ku sekarang... selepas balik dari Sabah Borneo..kesibukan di Ofis bertambah - tambah. Rasa frust sangat sebab memikirkan masa yang aku perlukan untuk menulis sangat kurang... aku ingin berkongsi dengan semua tentang cerita aku dan famili berkunjung ke Pulau Manukan. Tak per nanti aku akan kongsikan lagi... buat masa sekarang tengok la dulu gambar2 kami bersama kecantikan Alam semulajadi di Pulau Manukan ini.


Berkumpul di Jeti Jesselton Point. Jeti ini boleh di katakan  agak menarik



Mula - mula sampai di Pulau Manukan




Bersama Awra di Kedai Cenderahati di Pulau Manukan

Antara ikan comel di Pulau Manukan... ini replika ek.. bukan ikan betul.. ^_^

Ini pun canti... dibuat dengan buah pokok ... tapi aku tak tahu siapa yang buat... aku snap jer.. sebab comel!!!

Aku bersama suami tersayang.... aku tak sangka air pulau ini akan sejernih ini.... pergi la sendiri.. baru kamu akan faham maksudku..

Abadikan diri dengan panorama indah.... 
aku snap pemandangan ini khas untuk diri sendiri supaya aku tidak akan lupa akan kecantikan alam di sini yang semua ciptaan Yang Maha Esa..
Memang aku sengaja bawa Awra mandi air pantai... walaupun kesejukan masih lagi boleh posing  depan kamera... sebenarnya...
Inilah geng kami... tapi tak cukup lagi... seorang iaitu suamiku... orang yang snap gambar ni.

2 comments:

  1. :))).. i tgh blogwalking cari pasal Kota Kinabalu.. I memang kaki jalan ke Pulau :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam.. tima kasih sebab sudi baca blog saya ni... yus suka Pulau yer.. So, memang sesuai sangat la g sabah... di sana banyak sangat Pulau yang indah... selamat melancong... da soalan boleh tanya saya terus. Tapi saya pergi satu Pulau jer... so, u boleh pergi Pulau2 lain yang indah lagi..

      Delete

*

#

$

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...