Pizza The Day...

Aku tak tahu la kenapa...sejak masuk gaji akhir bulan lepas.. asyik rasa nak makan Pizza jer... so, sempena sambutan Hari Ulangtahun Perkahwinan kami yang kedua aku terus ajak en.huby ke Pizza Hut di Cyberjaya... kebetulan sekarang tengah promosi Cheesy Bites Steak.... tapi kami terpaksa pilih  Chicken Steak ... sebab Beef Steak dah habis... rasanya memang sedap dan aku memang puas hati...makan pizza ni. 

Aku letak sekali gambar promosi...  kut2 la ada yang berminat..




Chicken Steak 




Korang tengok... sedap ke tak?... 








kami berdua.. 



Prince Charming sorang ni memang akan dibawa kemana saja kami pergi... 




Luasnya buka mulut.. tau la lapar..




makan kena cocentrait





Makan jangan tak makan





mulut penuh..




Awra pun nak makan tapi tak cukup umur lagi... nanti dah boleh makan ibu belanja ek..




Jom makan Pizza Hut








Tengok la betapa sedapnya sampai huby tak sabar2 gigit pizza tu... macam tak cukup... hehehe..



tapi satu jer.. Pizza Hut Cyberjaya memang tak best...orang dalam kedai tu  tak friendly dan luar restoran tu kotor... citer dia.. pas kami makan dan keluar baru aku perasan tempat tu teruk... ni 1st time aku kritik Pizza Hut... sebab tak best.. tapi yang pasti... menu Pizza Hut ini memang sedap dan best... cuma naseb kami tak berapa baik makan kat Restoran Pizza hut Cyberjaya...

Comments

Popular Posts