Masa itu tidak Ternilai...


Allahuakhbar.. Subhannallah... aku rasa macam percaya. Aku tiada masa untuk menulis blog kesayangan aku ni. Semuanya kerana kesibukan aku dengan tugas sebagai isteri, ibu kepada dua anak dan kerja sebagai PRO. Subhannallah.. aku rasa rindu ingin menulis lagi.. tapi apa kan daya.. tugas lain lebih penting dan aku tiada masa untuk berkarya melayan jiwa yang berbunga - bunga ni. Kini, masa dirasakan sangat - sangat berharga.. dan saat berharga itu hanya mampu aku berikan pada orang yang aku sayang.. azam aku tahun depan aku akan mula mencari masa terbaik untuk menulis.. untuk berkongsi perkara - perkara hebat sepanjang hidup aku bersama permata hati dan orang2 di sekitar ku.. Ciptaan dan Takdir Allah itu Maha Agung.. sesungguhnya setiap perkara yang Dia titipkan pada aku hanya ada hikmahnya.. InsyaAllah. kita jumpa lagi tahun depan..2014. Selamat tahun baru!

Comments

Popular Posts