Monday, April 13, 2015

Hari Pertama Bertugas!

As salam semua..



Hari ni hari pertama aku bertugas setelah 2 bulan bercuti kerana bersalin anak ketiga.. alhamdulilah semuanya berjalan lancar. Agak kelam kabut tapi masih boleh on time.. aku bersyukur kerana dipermudahkan segalanya.. ini semua kuasa Allah,.. betul lah orang kata.. berdua lebih baik. naseb baik suami sokong 100%.. dia banyak menolong.

Mesti korang pelik naper aku kecoh semacam je kan... haa.. citernya sbb ini citer kami dan 3 anak yang kecik kecik.. jadi sbb tu banyak kerenah yang perlu dlalui.. bila diorg dah besar nanti.. mintaknya senang lah urusanya.. insyaAllah.

So.. bermula hari ini aku akan menikmati hari hari mengepam susu di pejabat sekali dengan tugas2 yang diarahkan oleh en bos di tempat aku kerja... semoga Allah beri aku kekuatan untuk menempuh cabaran ini... InsyaAllah.

No comments:

Post a Comment

*

#

$

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...