Ideals Bags

zalora.com.my
 
Korang pernah shopping kat zalora tak? Sebelum ni aku tak pernah buka... butik online zalora Cuma bila time raya hari tu.. aku tengok beberapa orang kawan aku bergaya sakan dalam FB... tunjukkan pakaian masing - masing. semua #zalora ... cantik.. amboi, aku jeling - jeling je lah.. sebab aku fikir mesti mahal. So, akhir tahun ni.. suami ajak ke majlis akhir tahun tempat kerja dia, so aku pun buka la butik zalora secara online baru aku tahu yang harga barang2 dia sangat berpatutan dan semuanya mengikuti fesyen/trend semasa. Sebelum ni aku beranggapan barang zalora ni mahal.. dan mungkin aku tak mampu. So itu antara tanggapan aku buat... aku silap!


Dalam aku servey - servey ada  beberapa jenis beg yang aku akan pertimbangkan dan masih berfkir - fikir untuk beli. Semuanya aku minat... rambang mata, harga berpatutan.. mampu milik dan yang penting memenuhi gaya yang aku nak.. dan yang paling penting.. semuanya cantik!.. terkini dan latest design.. cer korang tolong aku pilih yang mana satu... 

So, so do you know apakah ideal bags untuk annual dinner?

Clucth
Pertama sekali adalah clutch! Dress dan clutch merupakan kombinasi yang paling tepat dan memberikan anda penampilan yang cukup sofistikated. Aku biasa tengok artis - artis guna bag jenis Clucth ni bila ke majlis anugerah... lebih kurang la. Jenis bag ini sangat ringkas dan menarik. Clutch lebih bergaya dan bersesuaian dengan majlis makan malam. Handbag tak sesuai kita nak bawa  ke majlis - majlis gitu. 


Sling Bag


Untuk anda yang mungkin tidak mahu memegang beg anda sepanjang acara tersebut, anda boleh bergaya dengan koleksi sling bag yang boleh anda silangkan pada bahu.  Beg jenis sling ni pun sesuai.. ada bid dan sangat menarik.. berkilauan.. dan boleh disangkut dibahu. Biasanya untuk majlis makan malam.. aksesori berkilauan lebih bersesuaian dan kena pada gaya. Kalau korang guna sling beg ni.. comfirm stunning! Ini memang jenis feveret aku la..


Small Tote Bag

Dan jika anda ingin membawa barangan peribadi, tote bag merupakan alternartif yang terbaik! Okey, ini beg jenis tote.. tapi jenis tote yang keciik molek.. sangkut dibahu boleh, pegang kat tangan pun menarik. Beg jenis ni sesuai untuk saper yang jenis simple dan tak suka menonjol tapi masih nak bergaya. 

Aku servey kat zalora ni... semua barang - barang dia menarik dan harga pun berpatutan.. xda la mahal berbanding brand butik yang lain.. so sesuai la untuk bershopping dalam kegawatan ekonomi ini... walaupun harga berpatutan namun sangat menarik dan sesuai dengan peredaran zaman. So pada sesiapa yang berminat boleh la singgah di zalora  kalau korang beli.. jom kongsi cerita dengan aku...

Comments

Popular Posts