Friday, February 12, 2016

Shawl Emma Maembong

As salam semua

Tetiba hari ini aku teruja nak berkongsi cerita tentang wide shawl dengan korang... hahaha.. Takder apa pun.. cuma baru sekejap tadi aku tertengok gambar Erra Fazira yang terbaru di majlis hari lahir dia.. dia sangat cantik bertudung sekarang lebih2 lagi bila aku terlihat wide shawl nya yang sebijik seperti yang aku punyer... wide shawl emma maembong, tapi wide shawl aku ni bukan yang butik emma membong pun.. butik biasa je.. tapi katanya patern based on shawl emma maembong.. apa - apa lah.. yang penting wide shawl ni sangat lebar dan design nya sangat menarik.. kelihatan manis bila Erra Fazira pakai patern ni .. termasuklah aku... hahahaha.. jangan muntah hijau yer.. gurau sikit je.. 

Ok, ceritanya sekarang aku memang tengah giler bershawl.. dah lama aku bergaya bertudung dengan shawl ni.. seingat aku sejak tahun 2007 lagi.. aku sama - sama teruja dengan geng rumah UKM Bangi... sejak dari saat itu aku dah terbiasa memakai wide shawl.. tapi masa tu shawl tak glamour.. tak jadi trend macam sekarang... sekarang ni macam - macam jenis shawl ada..instanst shawl.. wide shawl.. macam - macam lah.. dari muda hingga ke tua suka bershawl...mak mertua aku pun suka shawl.. tapi yang isntant je.. kalu nak dia melilit - lilit.. memang tak lah. Termasuklah aku, wpun aku sibuk menguruskan anak2 kecik 3 orang.. makin rancak plak aku pakai shawl.. kalu dulu bukan main malas.. sekarang bukan main lagi.. tak per la yang penting menutup aurat yang sebetulnya.. trend tu bagus.. dan menutup aurat sepenuhnya lagi .. labuh dan menutup dada.. itulah yang terbaik.

Wasalam.

Sama ke tak sama?

Erra Fazira yang sangat menawan di hari lahirnya yang ke 42 pada 9 Februari 2016


Wide Shawl Emma Maembong

No comments:

Post a Comment

*

#

$

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...