Jatuh Cinta pada Lipstik Matte Junkie

Salam semua...

Hari ni aku nak share dengan semua yang aku memang tengah giler, jatuh cinta  dengan lipstik Matte Junkie.. aku suka sebab ia liquip tapi bila pakai ia kering dan paling utama sebenarnya aku suka warna - warnanya nude.. tapi xsemua gincu jenis matte ni kita pakai akan kering. Setakat ini yang terbaik aku jumpa..itu pun dikongsi dari kawan pejabat,  adalah Matte Junkie Lip Cream dari Silky Girl.. suka sangat sampai tiap kali pergi Watson atau pasaraya memang akan cuci mata dan beli sekali. Matte Junkie ni  ada beberapa warna tapi tak banyak. Paling latest sekali aku dapat warna nude coklat muda tapi dengan harga yang berbeza di Aeon Mall Kota Bharu. Harga MatteJunkie ni biasanya RM18.90 tapi yang coklat muda tu harganya RM24.90 sebab beli butik kosmetik. Aku beli juga sebab giler sangat kan.. fanatik.. tapi bukan melampau.. giler lipstik je.. bukan benda2 mengarut.. Setakat ni aku ada 3 warna 01 Retro, 04 Vintage dan 06 Darling. Memang aku bagi 5 bintang untuk Matte Junkie... bila oles dimulut tak rasa seperti pakai gincu.. bila makan atau minum tak melekat pada sudu atau gelas... kering tapi tidak keringkan bibir kita, itu yang best... warna yang terbaik.. gilernya gincu warna matte....

Lipstic 04 Vintage Matte Junkie Silky Girl


 

Baik.. itu sahaja cerita untuk lipctik matte... bye!

Comments

Popular Posts