Pada Suatu Pagi yang Indah, aku bersamanya..

















Semalam, hari ahad aku bersama suami sebelum dia balik ke Lipis seperti biasa. So, pepagi lagi lepas mandi, solat dan lepak2 dia ajak sarapan kat luar.... saje suka2... aku lagi suka sebab tak yah ler aku masak... tapi walau macam ne susah pun aku gembira untuk masak utk dia..... kami g bersarapan di Desa Pinggiran Putra... org ramai la jugak sebab kedai sikit tapi orang ramai... makanan kat sana kira ok la... pas makan kami pun bersiar - siar la di pagi hari.... jogging - jogging di Putrajaya... :)


Bermula la marathon kami.... perhentian Pertama kami ialah di Dataran Seri Gemilang dan Dataran Seri Gemilang. Kami singgah pun sebab jambatan ni nampak cantik dan ada seni estetika yang tersendiri... sekali tgk macam ala -ala Inggeris pun ada .... tapi yang penting ia nya cantik... kami bersiar - siar disitu.... dengan pengunjung2 yang lain.. walaupun seawal 8 pagi tapi agak ramai juga pengunjung nya.... da yang berjogging, bersiar -siar bawa anak kecil dan da jugak tembak2 pemandangan menarik di situ... aku rasa sangat tenang dan aman.... dengan tasik yang terbentang luas lagi.... dapat la cuci2 mata dengan kecantikan bangunan jambatan itu dan pemandangan yang hijau....
















































































































































































Comments

Popular Posts