Friday, October 19, 2012

Ketidakpastian Vs Keyakinan



Jika berada dalam ketidakpastian..
Hati ini akan resah memikir apa yang bakal terjadi..
Tidak yakin....
Apa yang di rancang akankah tercapai..
Desakan hidup makin bertambah..
Namun hidup diteruskan jua...
Aku menghitung hari..
Apa akan kesudahan hikayat hidup di tahun ini..?

4 comments:

  1. Salam. Diya pregnant 2nd baby ke?
    baru tau.. tahniahh ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam.. iyer... preggy anak kedua,.. mana tau ni.. ? hehehe...
      Tima kasih...

      Delete
  2. baca post kat atas tu mcm tau je..hehe ;) btw tahniah ye..xpe rezeki.. nnt akan datang rezeki tanpa diduga.. mcm ms sy dapat 2nd baby ari tu..alhamdulillah... Allah Maha Pemurah ;)

    ReplyDelete
  3. Salam.. ayu tima kasih kerana prihatin.. tapi entry di atas bukan sebab saya mengandung lagi... awak salah faham. Entry di atas mengenai isu lain... isu dunia pekerjaan saya. Pasal mengandung tu... saya memang nak anak .. kami memang tak merancang... so, memang sangat gembira bila saya mengandung... tiada masalah dan bukan cabaran seperti entry kat atas tu....Tapi alhamdulilah.. isu kerja saya dh terjawab semalam... nanti saya akan ceritakan lain kali ek... Terima kasih sayang....

    ReplyDelete

*

#

$

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...