Wednesday, November 23, 2011

Kegilaan aku ketika Hamil

Masa mengandung kita akan melakukan pelbagai perkara yang pelik - pelik. Aku pun tidak terkecuali. Masa dalam 7 bulan mengandung aku asyik gilakan Waffles Gardenia. Tak pernah lagi dalam hidup aku taksub mcam ni sekali. Tiap kali beli sarapan aku mesti beli sekali waffle Gardenia ni. Nak kata sedap tak der lah tapi kalu aku tak makan memang rasa tak lengkap makanan harian aku. Hampir 3 minggu jugak la aku duk gilakan waffles ni.. pastu tu baru aku berhenti makan bila dah rasa muak tak boleh nak telan.... yang bestnya ia dijual pelbagai perisa pada hari yang berlainan. Aku tahu ni pun sebab aku follow beli hari - hari.... sbb tu la aku kata tabiat orang mengandung ni pelik - pelik... hehehehe


Tak sempat nak snap aku dah makan... gelojoh ek

Sebab kempunan.. rasa bunga cengkih pun aku telan..

Semua perisa aku dah rasa.. tap ada yang aku tak sempat nak snap.. letak sini..

Ini yang paling aku suka.. my favaourite falavour....

Korang semua yang penah mengandung da tak kegilaan sebegini? Jom kongsi... mesti best!

1 comment:

*

#

$

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...