Dunia Kerja Ku

Alhamdulilah... akhirnya aku telah masuk bertugas setelah 90 + 14 (cuti rehat sebelum bersalin) bercuti... Woowww.... aku rasa sudah agak lama aku tidak bekerja.. jadi otak agak kekebekuan.. kaku la jugak mula2 masuk kerja.. namun meja aku penuh dengan tugas yang perlu diselesaikan.. dan aku akan bertugas sebaik mungkin... namun, kini setelah bergelar seorang ibu... terpaksalah aku dengan bijak membahagikan masa dengan anak ku yang baru berusia 3 bulan 6 hari... dia masih dalam proses membesar dan sangat perlukan perhatian dari aku.. semoga aku dapat melaksanakan tugas dengan seimbang.. InsyaAllah..







So, sebaik masuk ofis aku terus da perhimpunan warga penerangan dengan Perdana Menteri. Sehari aku berada di Putrajaya International Convention Centre PICC... untuk mendengar taklimat dari PM yang kita hormati. Dia memberi ucapan yang meninggalkan kesan bagi diri aku yang bekerja dengan Kerajaan... namun, aku juga mengambil peluang untuk menghayati keindahan bangunan dalam PICC ... sebelum ini aku dah biasa ke PICC tapi ini pertama kali masuk Dewan Utama Internationalnya... so, aku terpukau... nak share ler dengan korang yang tak pernah masuk ke dalam...

Mr. KSU KPKK

Warga Penerangan khusyuk dan semangat mendengar taklimat
antara bahagian dewan yang menarik

Lampu yang unik dan menarik



Aku bersama dan ofismate


Perdana Menteri kita berucap dengan penuh semangat semalam..di Majlis Perhimpunan Warga Kementerian Penerangan Komunikasi dan Kebudayaan Bersama Perdana Menteri Malaysia.


P/s : Berkhidmat Kerana Allah SWT

Comments

Popular Posts