Monday, July 2, 2012

Floria Putrajaya 2012


Semalam, hati berbunga - bunga sebab dapat menikmati permandangan yang cantik di Floria Putrajaya 2012  semestinya di Putrajaya... Ceritanya, huby yang beria nak kuar jalan- jalan di petang hari dan aku ikutkan saja. Bila sampai di presint 2 kereta tiba2 banyak dan org sangat ramai... aku dan huby turut teruja dan terus  ke tempat yang penuh dengan bunga - bunga itu... aku memang giler bunga... so, permandangan yang cantik ini memang makanan aku... so, bagi siapa yang tak pergi lagi... sila tengok gambar bunga -  bunga yang cantik ini... puas hati walaupun hanya sejam sahaja di sana... 










































Inilah kesayangan beta... baru 6 bulan dah pandai posing lentok2 ek..
















sempat lagi kesayangan beta berdua ni bercekarama di Taman Sekebun Bunga ini... So, Clourfull..












Ramai sangat orang.. bersesak - sesak...
























Sekuntum bunga Ros Unggu... so sweet!!!





Warna - warni bunga...











Kesayangan beta


Antara rekaan bunga yang marvalous... aku suka!!!





orkid yang menawan











Sayang sayang ibu ni.. pandai bergaya dengan bunga... 

Habitat laut yang digubah dari bunga.... setiap binatang itu dibuat dengan bunga... sangat kreatif








ini antara yang terdapat di Floria bunga ni... Gubahan serangga daripada rotan..




Aku suka giler dengan gubahan bunga ni... sangat cantik.. menawan




Ini antara rekaan gubahan bunga Antarabangsa




Ini pun gubahan bunga... tengok betapa cantiknya tangga dan taman yang digubah dari bunga








Ini macam para - para sakura.... comelnya..


2 comments:

  1. Hari Sabtu lepas, saya dan famili ke sana. Dapat membidik beberapa gambar disana.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam...dah pergi Floria Putrajaya yer. saya pergi hari ahad lepas... terpegun dan terpesona dengan kecantikan bunga yang digubah...dilandskapkan... memang cantik..

      Delete

*

#

$

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...