Rindu Datang lagi

Hari ini.. aku bekerja seperti biasa di Ofis sehari selepas hari lahir ku.. aku buka FB dan Whatsapp .. banyak ucapan hari lahir untuk pertambahan usia aku setahun lagi... alhamdulilah.. banyak doa yang aku terima.. amin, moga semua doa kalian akan dimakbulkan Allah. Kebetulan hari ini dah masuk 23 Ramadhan.. alhamdulilah... memang hanya rasa syukur yang tiada henti dapat aku ucapkan setiap masa pada Pencipta dengan kekuatan dan keupayaan yang masih diberikan pada aku.. aku bersyukur kerana masih ada kudrat kerana keperluan untuk aku sihat walafiat itu penting kerana tanggungjawab yang telah dipilih aku untuk menjadi seorang isteri dan ibu pada anak - anak ku yang masih kecil.Di usia ini, suami dan anak - anak adalah yang paling berharga dari yang lain.. aku rasa semua wanita di yang berkeluarga memang akan meletakkan keutamaan keluarga yang paling teratas.. 

Namun, di hari bermakna ini aku paling  teringat akan arwah ibu aku... Mek, terima kasih kerana telah melahirkan Na di dunia ini... usia Na bertambah lagi Mek dengan izin Allah....dan jika Mek ada sekarang mesti Mek gembira melihat cucu - cucu Mek. Na rindu kan Mek.. rindu sangat - sangat.. rindu nak peluk dan cium Mek... lebih - lebih lagi ni bulan puasa... rasa sangat nak beraya dengan mek... Terima Kasih Mek.... Na sayang Mek.. Na doakan Mek sentiasa dirahmati Allah dan ditempatkan di kalangan orang - orang yang beriman... A - fatihah


Comments

Popular Posts