Wednesday, May 12, 2010

Watak wanita yang lahir pada 20hb




Menurut kajian wanita yang lahir pada 20 hb seorang yang mempunyai terlalu banyak permintaan. Ada saja yang inginkan. Sebab itulah sering timbul pergaduhan dengan si dia bila kamu asyik minta itu dan ini. Menurut kajian itu lagi, orang yang lahir pada tarikh ini jangan lah menyusahkan pasanganya tapi sepatutnya tengok dulu kemampuan si dia!!! ^_^ Betul ke kajian ni... ummm, kena kaji diri aku dulu ni....

2 comments:

  1. ye ke cm to ?? aku pun lahir 20hb gak..

    ReplyDelete
  2. yer, saya lebih kurang mcm tu la,.... tak sama dgn awak ke?

    ReplyDelete

*

#

$

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...